Наклейки
Клубы
Состою:
Старокадабра, Новости, Автокадабра / Анонсы, Тест-драйвы, Обзоры, Путешествия, Электромобили, Финансовый стриптиз, Мероприятия, Креатив, Покупка / Продажа, DIY, Видео с видеорегистраторов, Пробка, Юмор, Автоугадайка, Гаджеты, Выбор авто, Пятниццо, Это интересно, ПДД и закон, Лайфхаки, Компьютерная Кадабра, Аварии на дорогах, Встречи Автокадабры, Записи ТВ-передач, Школа вождения, Автоботаник, Парковка, Вопросы и ответы, С миру по нитке, Тюнинг
не заслужил.
а как будет, не знаю. надеюсь, на гуманное решение.
[img]http://www.opel-ascona.joy.by/Jacket1_1_1.jpg[/img]
если не слышали, то бывшего гитариста Арии Тереньтева за сбитую девушку, перебегавшую на красный, посадили на 4 (вроде) года.
а тут….дело хорошее делал, людей подвозил….и 5 лет светит….
ну да, у нас обычно всегда так — украл миллиарды, свалил куда-нить…и не трогают (связи есть).
украл мешок картошки в колхозе, потому что кушать нечего — N-лет получите, распишитесь.
жаль.
надо будет попробовать.
хотя у меня в стандарте есть электро-замок багажника и люка бензобака. (мазда 929 купе 1985 г.в.)
Ferrari 288 GTO (1985)
http://www.netcarshow.com/ferrari/1985-288_gto/
заодно может подскажите как присоединиться к блогу =)
-
Ferrari 288 GTO
Ferrari 288 GTO was introduced in 1984, a year before the famous Testarossa and 3 years prior to the unveiling of the long anticipated F40. The goal of Ferrari was to create a FIA Group B car worthy of its predecessors, the 250 GTO especially. Despite being lesser known than its younger siblings the 288 GTO, with only 278 units ever produced, is actually a rarer example of the Ferrari breed. What's even more interesting the Ferrari 288 GTO in Evoluzione version were used as a platform when developing the F40.
Ferrari 288 GTO featured a independent suspension on all for wheels and a aerodynamic body perfected in a wind tunnel. The car was powered by an all-newtwin-turbo V8 four-valves-per-cylinder engine developing an impressive 400 bhp, which was initially designed for Lancia rally team. Thanks to its lightweight body the 288 GTO accelerated from 0 to 60 mph in about 5 seconds and was capable of reaching a top speed of 190 mph.
The interior provided a sense of practicality typical to road cars with its leather upholstery and options including air-conditioning, radio-cassette player and electric windows.
This particular 1985 Ferrari 288 GTO was sold on an auction (RM Auctions) for £225,500 in October 2007.
Specifications
400bhp, 2,855cc twin-turbo V8 engine with two intercoolers
five-speed manual transmission
four-wheel independent suspension
four-wheel ventilated disc brakes
Wheelbase: 96.4 in. (2,449 mm)