Надо отметить, что мотор установлен сзади! Он вместо того, чтобы гасить удар принимая энергию на себя (как у переднемоторных машин), а наоборот придает инерцию. Интересно с какой скорости его так сложило.
Позволю себе дополнить: видео с другого ракурса на другой скорости. К тому же наткнулся на вот такой комментарий: «This video was of a test of the capabilities of a newly installed crash test facility, NOT a test of the VW T3 Doka they smashed--- note the absence of dummies and checkerboard timing marks. That orange Doka was a junker, a very badly rusted 20 year old vehicle formerly owned by the German highway department. They smashed it at 100km/h (62 MPH) head-on into a concrete wall with 1000kg (2200 lbs.) loaded in the bed to show off how powerful their new catapult system was.» Кому лень переводить — это не тест машины, это проверка оборудования для проведения крэш-тестов.
Только зарегистрированные пользователи могут оставлять комментарии. Войдите, пожалуйста, или зарегистрируйтесь.
«This video was of a test of the capabilities of a newly installed crash test facility, NOT a test of the VW T3 Doka they smashed--- note the absence of dummies and checkerboard timing marks. That orange Doka was a junker, a very badly rusted 20 year old vehicle formerly owned by the German highway department. They smashed it at 100km/h (62 MPH) head-on into a concrete wall with 1000kg (2200 lbs.) loaded in the bed to show off how powerful their new catapult system was.»
Кому лень переводить — это не тест машины, это проверка оборудования для проведения крэш-тестов.