@PaLyCH Остальсь только перевести:
This setup below not only utilizes our new stack and clamp designs, but also a set of arms meant to deliver a wet shot of nitrous directly into the stacks when the butterfly valves are wide open. Putting all these pieces into the same engine bay creates a metallic jungle lurking underneath the hood, ready for any adventurous person to lean in and start exploring. And at first glance, it seems that there’s an awful lot going on. And you’re right, there is.
The tray for holding the nitrous setup is also made of aluminum, as are the arms pointed into the stacks. All these pieces were cut to our specifications in-house on the CNC mill, and run through the vibratory finisher to remove any sharp edges. The hard lines for the nitrous and gas were too small for a brake line bender, so we spent time (and many swollen fingers) manually bending the lines to fit in the exact positions we needed them; to make matters even more difficult, for a setup like this to operate correctly, each individual hard line has to be of equal length, making the routing an exercise in patience.
Despite all the frustration in assembling such a creation, stepping back to look at it after the build makes us realize that it was totally worth it. Here are the glamour shots, no teasing this time:
@vamp756 Эта установка ниже не только использует нашу новую пачку и зажим конструкций, но и набор оружия означало поставить мокрой закиси выстрел прямо в стеки, когда затворы широко открыты. Сопоставив все эти части в той же бухте двигатель создает металлические джунгли скрывается под капотом, готовый к любой предприимчивый человек наклониться и начать изучать. И на первый взгляд, кажется, что есть очень много происходит. И вы правы, есть is.The лоток для хранения азота установка также сделаны из алюминия, как и оружие отметили в стеки. Все эти части были вырезаны с нашими спецификациями в доме на мельнице с ЧПУ, а также проходят через вибрационный финишера для удаления острых краев. Жестких линий для закиси и газа были слишком малы для тормозной магистрали Бендер, так что мы провели время (и многие опухшие пальцы) вручную изгиб линии, чтобы вписаться в точную позицию мы нуждались в них, что еще более сложным, поскольку установки, как это правильно работать, каждый жесткой линии должна быть одинаковой длины, что делает маршрутизации упражнение в patience.Despite все разочарования в сборке такого создания, отступая назад, чтобы смотреть на него после создания заставляет нас понять, что он был полностью стоит. Вот гламур выстрелов, не дразнить это время:
Впрыск метанола, они с ума сошли, причем в хорошем смысле :)
This setup below not only utilizes our new stack and clamp designs, but also a set of arms meant to deliver a wet shot of nitrous directly into the stacks when the butterfly valves are wide open. Putting all these pieces into the same engine bay creates a metallic jungle lurking underneath the hood, ready for any adventurous person to lean in and start exploring. And at first glance, it seems that there’s an awful lot going on. And you’re right, there is.
The tray for holding the nitrous setup is also made of aluminum, as are the arms pointed into the stacks. All these pieces were cut to our specifications in-house on the CNC mill, and run through the vibratory finisher to remove any sharp edges. The hard lines for the nitrous and gas were too small for a brake line bender, so we spent time (and many swollen fingers) manually bending the lines to fit in the exact positions we needed them; to make matters even more difficult, for a setup like this to operate correctly, each individual hard line has to be of equal length, making the routing an exercise in patience.
Despite all the frustration in assembling such a creation, stepping back to look at it after the build makes us realize that it was totally worth it. Here are the glamour shots, no teasing this time: